پروفیل آلومینیومی بالکن شیشه ایی

folder_openمحصولات
commentبدون دیدگاه

  


دفتر مهندسی آلوپای در زمینه تولید پروفیل آلومومینیومی مورد کاربرد در بالکن های شیشه ایی نیز فعالیت دارد. این نوع پروفیل آلومینیومی در دونوع، “کیفیت درجه یک” (از مواد درجه یک) و “کیفیت درجه دو” (از مواد درجه دو و بازیافتی)
 تولید میشود. همچنین در دو حالت رنگ الکترواستاتیک و آنودایزینگ استفاده میشود.

 

سيستم جمع شو شيشه بالكن (آلوپای)  با استفاده از بهترین دستاوردهاي مهندسي طراحی شده به صورتی كه از فضاهاي استفاده نشده بالكن ساختمانها بهترين مصرف را می توان كرد .اتاق كوچك شيشه اي ،فضاهای کوچک ساختمان اعم از آشپزخانه و غيرهكه با استفاده از این سیستم شيشه ها به صورت آكاردئوني در همه فصل ها قابل استفاده خواهد بود . همین طور به علت باز شدن ريلي شيشه ها تميز كردن آنها به راحتی امکان پذیر است .سيستم ريلي شيشه بالكن توسط سازمانهاي مختلف مورد تاييد و به زوديبراي ساخت و سازهاي آپارتمانها الزامی خواهد شد. همین طور با توجه بحث صرفه جویی انرژی، با نصب بالكن شيشه اي خود از اتلاف انرژي (سرما و گرما) جلوگيري نمایید.

این عایق شیشه ای، نه تنها یک مانع در مقابل ورود آب و هوای بیرون عمل کرده ، بلکه مانعی مستحکم برای جلوگیری از ورود سروصدای بیرون به داخل واحد مسکونی محسوب شده به همین جهت بالکن به محلی کامل آرامش بخش و مناسب برای تمام طول سال تبدیل می شود که فایده های زیادی برای ساکنین آن خانه و کسانی که مدیریت امور شهررادارند،حاصل میکند

با نصب شیشه بالکن آلوپای، نیازی به نصب نرده محافظ روی بالکن خود نداشته بلکه این سیستم باشیشه های مقاوم و نشکن خانه شما را مستحکم و امن می کند

             

همچنین بخوانید:  پروفیل آلومینیومی تابلو و لایت باکس (کاور لایت باکس)

                                                                 

پروفیل آلومینیومی بالکن شیشه ایی

                                                    

                                                                                                 

                                                                                                                                         پروفیل آلومینیومی بالکن شیشه ایی

 

  

مزایای سيستم جمع شو شيشه بالكن (آلوپای):

·         نمای یک پارچه ای شیشه ای برای فضای پروژه به هر اندازه ای که باشد بدون هیچ ستون یا مانع دید.

·         سیستم جمع شوشیشه ای بالکن این امکان را برای استفاده بهترمهیا کرده که در فصل های مناسب سال سیستم را به راحتی باز کرده و از هوای آزاد استفاده کرد.

·         به واسطه بسته شدن فضا با شیشه های متحرک ، مسیر وارد شدن پرندگان، گرد و غبار، حشرات وحتی الودگی های جوی به فضای داخلی جلوگیری می شود.

همچنین بخوانید:  پروفیل آلومینیومی نمای خشک

·         سیستم جمع شو شیشه بالکن به دلیل متحرک بودن و جمع شدن در یک سطح به آسانی قابل شستشو می باشد.

 

 

 

موارد کاربرد بالکن شیشه ایی: 

پارتیشن بندی دفاتر و منازل ، پنت هاوس ، گلخانه ،  بالکن، سالن کنفرانس ، ویترین فروشگاه، استخر، مراکز خرید، سالن ورزشی و… از این مدل پنجرها برای مقابله با ورود گرد و خاک و همین طور به عنوان عایق صوتي و حرارتي استفاده مي شود.

پیشرفته ترین گزینه برای استفاده بهتر و زیبایی تراس منزل می باشد . این نوع سیستم بالکن ها به صورت ریلی بوده و به خاطره جمع شدن شیشه ها در یک سمت امکان استفاده از بالکن در همه ی فصل ها را دارا می باشد .

 

 

( سیستم پارتیشن شیشه ای متحرک (یا جمع شو شیشه بالکن، شیشه بالکنی، شیشه سکوریت بالکن، تراس شیشه ای، ایوان شیشه ای، درب بالکنی، درب تراس، درب ایوان، درب تاشو و جمع شونده شیشه ای، شیشه متحرک، سکوریت متحرک، شیشه کشویی، شیشه ریلی، شیشه تاشو جمعشو و…) بیشتر برای حفاظ بالکن و تراس بوده و از پرمصرفترین محصولات شرکت می باشد. در نوع سیستم یک ریل آلومینیومی در سقف و یک ریل در کف گذاشته شده و محیط باز تراس به تعدادی پانل شیشه ای متحرک تقسیم می شود. تمام شیشه ها با ضخامت ۸میلی متر از نوع سکوریت (نشکن) میباشد .در این نوع سیستم ، پانل ها پشت سرهم و مجزا و جدا از هم در مسیر ریل حرکت کرده و در محل استقرار درب از ریل خارج شده و عمود بر مسیر حرکتی خود در کنار درب قرار می گیرند . 

 

مطالب مرتبط

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

09127106787

× ارتباط از طریق واتس آپ