تفاوت پروفیل آلومینیومی ترمال برک و نرمال

folder_openدانش فنی
commentبدون دیدگاه

درب و پنجره آلومینیومیدوجداره – ترمال بریک

جنس و نوع پنجره نقش بسیار مهمی در اتلاف انرژی ساختمان دارد . یکی از خاصیتهای مهم پنجره های ترمال بریک آلومینیومی این است که مانع اتلاف انرژی می شود برخلاف بقیه پنجره های آلومینیومی نرمال که این خاصیت را ندارند .پروفیل آلومینیومی ترمال برک

این نوع پنجره هابا خاصیت  شکست حرارتی که دارد  یکی از انواع پنجره های عایق دار در برابر حرارت و گرما می باشد.  به علت انتقال سریع حرارت زیاد در آلومینیوم علاوه بر دو جداره بودن شیشه ها، پروفیل آلومینیومی نیز به واسطه ی     تیغه های پلی آمید به هم وصل و دو جداره می شوند.  به همین دلیل  باعث جلوگیری انتقال حرارت در پروفیل میشود .پروفیلهای به دست آمده پروفیلهای ترمال بریک     می باشند که از دو مقطع پروفیل آلومینیومی جدا از هم که به وسیله تیغه های پلی آمید به هم وصل شده به وجود می آیند.  سيستم ترمال بريک به علت داشتن لاستيك پلي آميد بين جدار داخلي و خارجي پروفيل كه به وسیله ماشين آلات پانچ ميگردد امكان انتقال سرما، گرما و لرزش را به صفر و امكان دو رنگ بودن نماي داخلي و خارجي را نیز امکان پذیر می باشد براین اساس خاصیت مکانیکی خود را در گرمای زیاد و در برابر مواد شیمیایی و آب و اشعه یو وی حفظ می کند.  یکی دیگر از مزایای تیغه های پلی امید مقاوم بودن بالای آن می باشد .

 مزایای استفاده از پنجره آلومینیومی ترمال بریک :
۱– عایق حرارتی
۲– عایق رطوبتی
۳– عایق صوتی
۴– غیر قابل اشتغال
۵– قابلیت بازیافت و سازگاری با محیط زیست
۶– سرسختی بالا در مقابل آلودگی هوا وگرد و غبارپروفیل آلومینیومی ترمال برک
۷– سبک درعین حال مقاوم در برابر فشار زیاد باد
۸– زیبایی ظاهری _ تنوع دررنگ
۹ سبکی بسیار زیاد
۱۰– ایمنی بالا در برابر سرقت و زلزله 
۱۱مقاومت بالا در مقابل عوامل محیطی از قبیل تابش آفتاب و  باران

همچنین بخوانید:  هارد آندایزینگ

 

 

 

استفاده از پروفیل ترمال بریک، باعث جلوگیری از انتقال سرما و گرما از جدارخارجی به جدار داخلی و بالعکس میشود. استفاده از سیستم ترمال بریک در درب و پنجره ها 38% کاهش اتلاف انرژی حرارتی در فصل سرما و 32% کاهش اتلاف انرژی برودتی در فصل گرما، 28% کاهش مصرف سوخت،20% کاهش هزینه در سرمایه گذاری اولیه تاسیسات و از آلودگی صوتی بسیارجلوگیری می کند. در پنجره‌هاي آلومينيومي با تکيه بر چند اتصال رايج به خصوص يراق آلات پيچ و پرچي و همچنين پانچ با استفاده از لقمه‌هاي توپر آلومينيومي قدرت اتصال به نحوي فوق‌العاده بالاست. يراق‌آلات مستقيم به فلز آلومينيوم متصل می شود.

برای اینکه وزن ساختمان را کاهش دهیم فریم های آلومینیومی بسیار مناسب بوده چون هم شکل پذیری بالا و سبکی متداولی دارد. بر این اساس مقوله ی آلومینیوم فلز مناسبی برای این کار می باشد. یکی از فایده های مهم آلومینیوم در تنوع و زیبایی سیستم پوشش و رنگ آمیزی ( آنادایز شدن) آن می باشد که قابل انجام شدن است.

سیستم پنجره های آلومینیومی برای تنوعی که در فرم ، رنگ و استفاده ی بالا از یراق آلات و تنوع بازشونده دارند  تمامی نیاز های صنعت ساختمان را بر آورده می کند.

 

 

مطالب مرتبط

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

09127106787

× ارتباط از طریق واتس آپ