لایت باکس آلومینیومی چیست؟

folder_openمطالب مرتبط با صنایع
commentبدون دیدگاه

تابلوهای لایت باکس به آندسته از سازه ها و تابلوهایی گفته میشود که عموما به صورت یک قاب و باکس از جنس آلومینیوم یا پلکسی گلس یا چوب و ام دی اف ساخته شوند و رویه آن هم با متریال هایی مانند پلکسی یا شیشه پر شود و در دو نوع بدون نور و همچنین با بهره گیری از تکنولوژی اس ام دی (SMD)  میباشند.

استفاده از چند لایه پلکسی در ساخت و طراحی لایت باکس ها، خلاقیت و نوآوری سازندگان لایت باکس را بالا برده و کیفیت تصور نهایی بسیار متفاوت خواهد بود.

کاربری لایت باکس آلومینیومی :

با توجه به ارزش تبلیغات و همچنین رشد بازار رقابت در صنایع مختلف، توجه به کیفیت تبلیغات بسیار حائز اهمیت است. لایت باکس ها د رکلیه مغازه ها، سوپرماکتها، مراکز فروش تجاری و مال ها مورد استفاده قرار میگیرند. آنچه لایت باکس ها را از سایر تابلو های تبلیغاتی متفاوت کرده است تفاوت در جلب نظر مشتری است که به خاطر نور تابیده شده از پشت کار، کیفیت تصویر بسیار چشم نواز بوده و به راحتی توجه مشتریان را جلب میکند.

انواع لایت باکس ها :

لایت باکس آلومینیومی:لایت باکس آلومینیومی

در این نوع لایت باکس، سطح کار با شیشه پلکسی پوشانده میشود و نور پشت کار توسط لامپ های SMD  و LED   تامین میشود. قالب لایت باکس هایی که در تبلیغات مترو از آن استفاده میشود از نوع لایت باکس آلومینیومی میباشد.

 

 

 

 

 

لایت باکس فضای باز (Outdoor Lightbox):لایت باکس فضای باز Ootdoor

این دسته از لایت باکس ها همانطور که از نامشان مشخص است برای کاربری و تبلیغات در محیط های باز، خیابان، پیاده رو ها و فضای خارجی نمایشگاهها استفاده میشود. این دسته از لایت باکس ها به جهت استراکچر و ساختار، دارای قابی از جنس آلومینیوم آنودایز شده و هچنین پایه ایی فلزی می باشند. جنس رویه لایت باکس های فضای باز عموما طلق یا شیشه با قطر 6 میلیمتر میباشد.

همچنین بخوانید:  کاربرد وال واشر و چراغهای ال ای دی

 

 

 

 

لایت باکس کریستالی

 

لایت باکس کریستالی :

این نوع لایت باکس فاقد هر نوع قاب بوده و ضخامت کمتر از یک سانت دارا میباشد. نوع نور این دسته از لایت باکس ها هم LED   یا SMD  میباشد.

 

 

 

 

مطالب مرتبط

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

09127106787

× ارتباط از طریق واتس آپ