قالب اکستروژن با ضمانت تولید

folder_openدانش فنی
commentبدون دیدگاه

امروزه با رشد روز افزون صنایع مختلف در کشور به خصوص در صنعت آلومینیوم، نیازهای مختلفی از سوی صنایع مرتبط با این صنعت در مورد تولید و ساخت پروفیل های آلومینیومی مطرح میگردد و اهمیت قالب اکستروژن با ضمانت تولید روز به روز بیشتر و بیشتر میگردد.

سازندگان 

سازندگان قالب اکستروژن با ضمانت تولید : 

شاید اگر بخواهیم تعداد مجموعه های قالب سازی مرتبط با صنعت اکستروژن آلومینیوم را در کشور آمار بگیریم، این آمار تا حد بیش از 100 مجموعه ثبت شده است اما آنچه بیشتر از هر چیز برای مشتری نیازمند به پروفیل آلومینیوم اهمیت دارد ساخت یک قالب اکستروژن با ضمانت تولید و همچنین گارانتی تولید تا 5 تن یا گارانتی نامحدود میباشد. در این صنعت هستند شرکتهایی که فقط قالب آلومینیوم میسازند و مسئولیت تولید و تحویل پروفیل با مجموعه های دیگر است اما همانطور که به دفعات شاهد آن بوده ایم که بسیاری از مشتریان از آن گله مند هستند و تا زمانی که این دو مجموعه از یکدیگر جدا هستند و کار ساخت قالب اکستروژن در یک مجموعه و کار اکسترو و تولید در مجموعه دیگری انجام شود این معضل ادامه دار خواهد بود، چرا که در این قبیل قراردادها قالب ساز مسئولیت تولید را و تولید کننده نیز مسئولیت مشکلات ناشی از اشکالات قالب را بر عهده نمیگیرند.

یکی از مهمترین برتری های دفتر مهندسی آلوپای انجام تمام خدمات از صفر تا صد در یک مجموعه و قبول تمام مسئولیتهای مرتبط است. در دفتر مهندسی آلوپای شما با ارائه نقشه یا پروفیل نمونه، در مدت زمان کمتر از12 روز کاری نمونه پروفیل تولید شده را دریافت نموده و تمامی مسئولیت های ناشی از اشکالات قالب و ریسک های تولید بر عهده دفتر مهندسی آلوپای میباشد.

همچنین بخوانید:  تفاوت آلیاژ 6061 و 2024

جهت ارتباط با تیم فنی و دریافت قیمت قالب بر روی آیکون مقابل کلیک فرمائید.   

مطالب مرتبط

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

09127106787

× ارتباط از طریق واتس آپ