اسکرول لایت باکس

folder_openدانش فنی
commentبدون دیدگاه

 

سازه تبلیغاتی اسکرول لایت باکس آلومینیومی:

این سازه  با قرار دادن موتورهای هوشمند اسکرول درون جعبه هایی است نورانی که از پروفیلهای اکسترود دوجداره آلومینیومی ساخته شده و از روشنایی خیره کننده smd بهره گرفته و شیشه ای نشکن این مجموعه را محافظت می نماید. اسکرول لایت باکس به جهت متحرک بودن تبلیغات درون خود از لحاظ اقتصادی و امکان اکران چند پوستر تبلیغاتی را در یک فضای محدود فراهم ساخته است .

 این سازه در دو نوع و دو سایز به نامهای : city light poster با ابعاد 110*140 سانتی متر و mega light poster در ابعاد 220*140سانتی متر شناخته شده بوده و در اکثر کشورهای مدرن دنیا مورد استفاده قرار گرفته است .اما به جز این دو مورد کاربرد های دیگری نیز دارد .

 اسکرول لایت باکس هم اکنون در انواع مختلف فضای داخلی و فضای خارجی با بهره گیری از پروفیلهای اکسترود دوجداره آلومینیومی و در سایزهای مختلف قابل ساخت بوده و از آن بصورت یکرویه و دو رویه می توان به عنوان یک رسانه قدرتمند و اقتصادی بهره برد .

  

mega light poster نوعی اسکرول لایت باکس بزرگ در ابعاد 220*140 سانتی متر است که بصورت یکرویه در فضای خارجی جنب بلوارها و خیابانها – میدانهای شهری – چهارراههای پرتردد و … مورد استفاده تبلیغاتی قرار می گیرد . در هر سمت این سازه تبلیغاتی اکران 4 الی 6 پوستر تبلیغاتی با زمانبندی از پیش تعیین شده امکان پذیر می باشد .

 

مشخصات فنی mega light poster :

جنس بدنه : آلومینیوم اکسترود دو جداره

شیشه محافظ : شیشه سکوریت 10 میلی متر

سایز تابلو : 220*140 سانتی متر

همچنین بخوانید:  آلیاژهای عملیات حرارتی پذیر آلومینیم

ضخامت : یکطرفه 138 میلیمتر

روشنایی : استریپ ال ای دی 12 ولت و یا ساید ال ای دی 24 ولت

تعداد نمایش پوستر : 4 الی 6 عدد در هر سمت

رنگ بندی بدنه : مشکی

 

از دیگر ویژگیهای سازه تبلیغاتی لایت باکس :

))  تنظیم زمانبندی اکران هر پوستر بطور مجزا

))  قابلیت تنظیم خاموش و روشن شدن اتوماتیک موتور و ال ای دی

))  نصب سریع و راحت پوسترها

))  مصرف برق بسیار کم و از همه مهمتر طول عمر بسیار بالای سازه در شرایط مختلف جوی

   

لایت باکس آلومینیومی

لایت باکس ها در کلیه مغازه ها، سوپر مارکت ها، نمایشگاه ها و فروشگاه ها به علت نوع متریال بکار رفته خصوصا آلومینیوم  و کیفیت چاپ، همچنین نور بک لایت (Back lit یا نور پس زمینه، هم معنی با Back light ) که از قسمت پشت به لایت باکس تابیده می شود و جلوه خاص آن؛ در سراسر دنیا بسیار پر طرفدار می باشد.

لایت باکس های فریم لس ازنظر ظاهری تفاوت زیادی با لایت باکس های قدیمی دارند این لایت باکس ها جهت دستیابی به حداقل فریم طراحی گردیده اند به  گونه ای که تصویر کاملا به گوشه های قاب متصل می­شود .چاپ تصاویر در  لایت باکس فریم لس  بر روی پارچه های مخصوص چاپ بک لیت انجام می­پذیرد و امکان تعویض تصویر در چند دقیقه امکان پذیر می­باشد .

لایت باکس های فریم لس در سایز های بزرگتر ظاهری جذاب تر دارند .

تابلوهای لایت باکس یا بک لایت سازه هایی هستندکه مدیای چاپ را در قالب یک باکس آلومینیوم،پلکسی گلاس،کامپوزیت، چوب و … در معرض نمایش قرار می دهند.لایت باکس های تبلیغاتی بدون روشنایی و یا با روشنایی قابل استفاده و ساخت      می باشند. این سازه ها در عکاسی ها و فروشگاه ها به دلیل کیفیت بالای چاپ بک لایت بکار رفته و روشنایی آن از هواداران بسیاری برخوردار است.

همچنین بخوانید:  آلیاژ آلومینیم ۲۰۱۴

 

انواع لایت باکس:

))  لایت باکس آلومینیومی

))  لایت باکس محیط باز یا آوت دور

))  لایت باکس کریستالی

))  لایت باکس تبلیغاتی

 

مطالب مرتبط

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

09127106787

× ارتباط از طریق واتس آپ