شرکت آلومینیوم چین خبر از افزایش قیمت جهانی( میلگرد، آلومینیوم و مس)

folder_openاخبار آلومینیوم
commentبدون دیدگاه

شرکت آلومینیوم چین ( چالکو ) پیش بینی کرد، محصولات میلگرد، مس و آلومینیوم در سال 2017 میلادی عوامل مختلفی موجب افزایش قیمت آنها خواهد شد.

به گزارش از وبسایت شرکت آلومینیوم چین: صادرات چین در ماه ژانویه افزایش داشته، سرمایه گذاری زیر ساختی ۱.۵ تریلیون یوان در یکی از شهرهای چین به نام (شین جیانگ) و درایت های فراگرفته شده برای محافظت از محیط زیست که باعث کم شدن فعالیت های ذوب آلومینیوم در شمال چین می شود، از علت های مهم افزایش قیمت این محصولات خواهد بود. قرار است در پاییز کنگره ملی حذب خلق چین ، درایت های مربوط به محافظت از محیط زیست را مورد بررسی قرار داده و تایید کند.

در بورس خرید و فروش های آتی شانگهای بیش از ۱۷۰۴ قرارداد آینده در زمینه خرید و فروش آلومینیوم ایجاد شده و قیمت آلومینیوم برای ارائه در ماه آوریل به بیش از ۱۴۳۶۵ یوان به ازای هر تن رسیده که ۲۰ یوان نسبت به خرید و فروش های چهارشنبه افزایش داشته.

قیمت هر تن آلومینیوم در بورس شانگهای در ابتدای سال ۲۰۱۶ میلادی به حدود ۱۰ هزار یوان در هر تن رسیده بود.یکی از رسانه های خبری هنگ کنگ آخرای ماه ژانویه ارزیابی کرده بود که ۳۰% از گنجایش سالیانه ۱۱ میلیون تنی ذوب آلومینیوم چین در شهرهای “هبی و شاندونگ در شمال چین ، و شهر هنان در مناطق مرکزی چین، و همین طور شهر شان ژی در شمال غرب چین، طی سال ۲۰۱۷ میلادی کاهش خواهد یافت که علت مهم و تاثیرگذار این کاهش طرح های مواجه با آلایندگی محیط زیست از سمت وزارت محافظت محیط زیست چین در این مناطق در سال ۲۰۱۷ میلادی خواهد بود.

همچنین بخوانید:  شاخص تولید شمش آلومینیومی در نه ماه امسال

مطالب مرتبط

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

09127106787

× ارتباط از طریق واتس آپ